Translate

вівторок, 28 квітня 2015 р.

NewLook | 50 MLN Shades of Grey

 Занадто давно не було в моєму блозі цієї рубрики. Я навіть відвикла викладати таку кількість фото. Але весна усе змінює. Надихає, підштовхує, дає крила і сили.
Погода змінюється щодня і з кожним днем стає тепліше, проте мій лук зовсім не виглядає по-весняному легким. Не знаю чому, але при такій різнобарвності навколо мені хочеться виглядати стримано, просто і затишно. Можливо, тому я поєднала майже усі оверсайзд речі, які  мала в шафі і вирішила погратися лише з двома кольороами: чорним і сірим. Як акцент, щоб образ не виглядав нудним, обрала квітчасті сині ботинки Dr Martens Додам, що я не прихильник поєднування різних відтінків сірого(зараз усі подивилися на оформлення мого блогу:D ) - їх насправді складно поєднати разом гармонічно. Але цього разу я пішла проти правил і, здається, вгадала.







Немає коментарів:

Дописати коментар