Translate

суботу, 28 листопада 2015 р.

StayWithMeAutumn

Як же я радію, що зима десь затримується в дорозі і дарує  засинаючій осені останній шанс проявити себе. Це дозволяє мені ще трошки поімпровізувати у створенні своїх луків і щасливо поглядати в сторону пуховика, знаючи, що сьогодні я його не вдягатиму. 


Так прекрасно відчувати себе абсолютно щасливою, насолоджуючись тим, що маєш тут і зараз: походи в центр міста просто так, за кавою і теплими посмішками друзів, улюблена справа і повна віддача їй. І я роблю це кожного дня, як і сьогодні: я чудово провела час з талановитим майстром по макіяжу і прекрасною дівчиною, яка зробила мені мейк для цього луку, Альоною Чернявською-Царюк (тут ви можете подивитися на її роботи: https://vk.com/id163474624), а потім, поки ще не стемніло, побігла до чарівної місцинки навпроти, закладу, де атмосфера огортає тебе затишком, як тепла ковдра восени - Prava Kava cafe , де Олександр, один з власників, так легко погодився пофотографувати мене! І нехай вже цей пост буде одою людській щирості і доброті, але я не можу не згадати, як за день до цього я побувала в NAMELI showroom - місці, де впали найтепліші сонячні промінчики, і талановиті люди створили дещо відмінне від звичних вам магазинів одягу. До речі, цей надзвичайно теплий  кардиган я купувала саме там.  Клікай на назву і переходь у їх супер-надихаючий інстаграм! 
Я зрозуміла дещо: ти там, де твої думки; щастя в його усвідомленні. 
Кардиган - Gok X for Tu
Mom Jeans - TopShop
Взуття - Dr. Martens
Шапка - Tally Weil
Рюкзак - Billa Bong
 Дивовижно, наскільки головний убір може кардинальнго змінити образ! 
До нового посту!
J.H.♥

4 коментарі: