Translate

субота, 8 листопада 2014 р.

YoungWildFree: Spain!

   Hola! Мене звати Jerry Heil і я все ще тут, все ще веду свій блог, все ще творю - я  живу. 
Величезна, майже на місяць, перерва пов'язана аж ніяк не з моєю лінню, як зазвичай. Цього разу я маю серйозну причину, яка надихнула мене і наповниа мене новими враженнями - це поїздка до Іспанії, і якщо ви дивитеся мене на YouTube, то, мабуть, знаєте про це. І хоча насправді дуже мало часу відійшло на прості прогулянки вулицями міст, цій країні вдалося зігріти і тіло, і душу:) 
   Пізніше я опублікую в блозі новий випуск рубрики TheLikeTime, взагалі я тепер налаштована на плодотворну  працю, але саме сьогодні і зараз я хочу просто поділитися враженнями-зображеннями: показати найяскравіші моменти під час мого перебування в Країні Басків, увічненими на фотогафіях:)
   Ці фотографії, до речі, опубліковані в моєму Instagram, тому Welcome, якщо ви хотіли би побачити ще і ще більше:)

   Я бачила океан! Я відчувала його своєю шкірою і таке враження, що усією своєю суттю торкалася до нього. В моменти, коли я ходила пляжем, мені хотілося лише упасти на тому місці, де стою, і, заплющивши очі, слухати, як говорить велика вода. Океанові є про що розказати.
   Я куштувала каштани,вперше їла несмажені картопляні чіпси і, як годиться таким же НЕДОхіпстерам, як як, нарешті спробувала STURBUCKS, дарма, що з відділу для йогуртів у супермаркеті і холодний. Більше того! Я відсвяткувала свій (подумати тільки!)19-й День народження у прекрасному місті San Sebastian,займаючись нічим іншим, як однією з моїх пристрастей - шопінгом.
   О так, незважаючи на всі труднощі, через які довелося пройти, це був прекрасний час. Знайомства з чарівними людьми, містами і культурою (оу єс, тепер я знаю один з баскських танців. Бійтеся мене, танцполи васильківських клубів, на яких я ще ніколи не з'являлася!)
   Відчуваю себе глечиком, який наповнений ідеями по самі вінця, і вони от-от виллються, тому залишайтеся зі мною тут. а також на моєму каналі в YouTube. Вдалого дня!:)

Немає коментарів:

Дописати коментар