Translate

середа, 3 грудня 2014 р.

CookingTime: HappyPumpkin!


   Нарешті, нарешті я пишу надзвичайно смачний пост! Руки чешуться від нетерпіння передати свій невеличкий досвід, а шлунок живе спогадами про цей чудовий суп! Суп? Так, усе вірно, ніяких помилок. Але не простий, а золотий у всіх значеннях цього слова!
   І так, що ж ми сьогодні готуємо? Важко не здогадатися хоча б з назви, але я напишу ці прекрасні смачні слова: це гарбузовий суп-пюре - моя "осіння" публікація, як за вже складеною традицією, із запізненням.

Тож не втрачаємо часу і переходимо безпосередньо до рецепту!



Вам знадобляться:
  • 500 г гарбуза
  • 600 мл води
  • 1 ст.л. вешкового масла
  • половина ст.л. оливкової олії
  • шматок імбиру (близько 2 см)
  • чверть молотого імбиру
  • 1 апельсин
  • 100 г вершкового сиру
  • 30 г мигдальних пластівців
  • сіль, свіжозмелений перець 
  • блендер

А тепер усі дії попорядку:
  1. Підготувати гарбуз.
  2. Натерти імбир на дрібну тертку.
  3. Обсмажити мигдальні пластівці на сухій пательні або у духовці до золотавості. Я не мала змоги купувати пластівців, але я мала мигдаль, тож я просто нарізала його тонкими слайсами. 
  4. Витисніть апельсиновий сік.
  5. Нарізати гарбуз невеликими кубиками(2x2) (Картинка справа - це не приклад розміру кубиків!)
  6. Розтопити у каструлі вершкове масло, влити оливкової олії, додати імбир і обсмажувати його 1-2 хв на повільному вогні.
  7. Додати гарбуз, пучку солі і обсмажувати 3 хв.
  8. Додати мелений імбир.
  9. Додати апельсиновий сік і воду так, щоб вода покривала гарбуз. Варити 30 хв до м'якості.
  10. Додати вершковий сир.
  11. Змолоти у блендері до стану пюре, додати приправи.
  12. Перед подаванням посипати мигдалем.

Вуаля! Нагодуйте цим супом вашу сім'ю і насолоджуйтеся тим, як усі просять вас про добавку!
Смачного!
А щоб закріпити нашу віру в силу гарбуза, у наступній публікації рубрики HealthyTaste я розкажу про усі його плюси. 
До зустрічі!

Немає коментарів:

Дописати коментар