Translate

неділя, 1 березня 2015 р.

WAKE UP!


   Що для вас 6:00  ранку? Чим ви займаєтеся у цей час?
    Якби мене запитали про це ще тиждень тому, я б як мінімум здивувалася. "Звичайно ж, я, як і більшість людей, сплю!" - так би я відповіла всього тиждень назад, але вже не сьогодні.
    Усе моє життя я думала, що я сова - людина, для якої нормально лягти о третій ночі і валятися в ліжку до дванадцятої дня, а бувало і довше.  При цьому я просиналася повністю розбитою, безсилою і завжди дивувалася, чому нічого не встигаю. Та стався переломний момент, і я подивилася на своє минуле, де побачила втрачений час. Ви цінуєте свій час? Спробуйте порахувати, скільки місяців чи років складає у сумі той час, який ви провели, нікуди не рухаючись. А можна було стільки всього встигнути! Можна було витрачати цей час на те, що дійсно подобається.

    О так, я не згадала про лінь. А я не хочу про неї більше згадувати. Я просинаюся о шостій і злітаю з ліжка у передчутті нових справ, які приносять мені задоволення. Ці справи, як спортивне харчування, живлять, зміцнюють мою особистість, допомагають їй рости!
   Виявляється, день може бути насиченим, а я можу почуватися енергійною протягом усього дня. Вияється, це так захоплююче лягати спати раніше у перечутті нового дня!


Тож прокидайтеся!
Доброго ранку!

1 коментар:

  1. В мене схожа ситуація. Коли розумієш скільки часу марно витрачено - стає не по собі. З цим намагаюсь боротись. Засинаю на парах:)

    ВідповістиВидалити