Translate

вівторок, 13 січня 2015 р.

TheLikeTime: ChristmasPurchase!

     Сооооу, настав час поділитися враженнями про свої нові покупки!
   У переддні Нового року я все ж дозволила собі розслабитися і зробити самій собі подарунки. Нехай невеликі і небагато. Головне ж не подарунок, а увага. А увага до самої себе - вкрай важлива річ.
   Тож я пішла до магазину косметики Watsons і вирішила згадати про усі невеличкі речі, яких невистачало у моїй косметичці: матові тіні, лак, айлайнер. І -треба ж таке! - потрапила на акцію, за якою при придбанні двох речей однієї марки третю можна вибрати у подарунок, тож я вирішила, що і олівець для губ зайвим точно не буде.
   Детальнішу інформацію про мої покупки  ви можете дізнатися з цього відео з мого YouTube каналу ( а також дізнатися, чому я вже вкотре змінла свою думку про олію для волосся від OROFLUIDO)



Але  найнесподіванішим придбанням для мене самої стала ця книга ("Винні зірки"). Чому я її купила - і досі гадки не маю. Ще у минулому році вона була всюди: у відео ЮТюб-блогерів, у письмових блогах, в рекламі - все ж таки бестселлер. Та попри усе це я не мала наміру її купувати. Та дещо змінилося - я стала більш детально вивчати англійську, ніж раніше, тому візко відчула, як сильно не вистачає мені словарного запасу. І от, прогулюючись по ТЦ Гулівер, я забрела в книжний. З таких магазинів вмені важко вийти без покупки, тож ось результат. Ну що ж, залишилося лиш  прочитати цю книгу, і тоді я поділюся з вами враженнями про неї. Не підведи, Джон Грін!

Немає коментарів:

Дописати коментар