Translate

неділю, 20 вересня 2015 р.

Breathe.Discover.Live

   Я помічаю, що поступово відходжу від багатослів'я тут, у блозі. Так ніби всі свої слова я залишаю на своєму YouTube каналі і все, чим хочеться займатись - відчувати світ. Через пальці душею торкатися до цього світу, намагатися бачити більше. І мені вдається.
   Хочу поговорити про instagram. Не як про потенційний сміттєвий бак для селфі з різних ракурсів - як про місце натхнення, особливий віртуальний світ, де закохуєшся в прості речі, спосіб побачити чиюсь душу в фотоквадратиках. І я не знаю вашого відношення, ґайз, але мене це надихає жити, тож я вирішила зібрати в цьому пості свої улюблені профілі, щоб надихнути і вас.


@nastiapoberezhna 

@alyonalobanova

@annymoresea

   @honeytanie

 @atamalyssa

І нарешті мій профайл:
@thejerryheil
 Усіх чекаю в моєму instagram. Пам'ятайте, що щоб знайти своє затишне місце у світі, спочатку потрібно знайти його в собі.

 З любов'ю, J.H.♥

2 коментарі: