Translate

вівторок, 15 вересня 2015 р.

I.Am.Autumn










Я - вологий подих вітру.
Я - нервовий танець збентежених дерев.
Я - сонце в сірій кімнаті.
Я - холодні руки. Я - теплі губи.
Я - осінь.
Тільки середина вересня, а мені  здається, що я встигла випити стільки кави, що вже вона складає 80% мого організму.   
Що ж, тепер ви знаєте, як я виглядаю о 6  о 9 ранку - скуйовджена, але щаслива, що маю можливість поїхати до іншого міста, щоб поснідати з чудовою людиною і вражаюче стильним блогером Настею Побережною .

Сніданки - це особливий вид магії і затишку, доступний кожному. А особливо восени. Мені здається, осінь - найзатишніша пора, яка дає можливість відчувати себе вдома там, де гаряча кава.

Цієї осені я не могла не піддатися стороннім впливам і, як не дивно, полюбила кросівки. Ці, що на мені, настільки легкі, що в них можна було би спати, але я вирішила, що потрібно хоч колись знімати їх :)
Восени я стаю полотном для сірого, людиною якій постійно не вистачає тепла. Але мій супер-теплий кардиган прекрасно справляється з задачею зігріти мене і подарувати затишок.
Дякую за фото прекрасній Насті Побережній!♥



   Кадиган - 2ndHand
Светр - Mango
 Брюки - Mango
 Сумка - Mango 
(розмаїття зашкалює:D)
     Кросівки - Adidas

Немає коментарів:

Дописати коментар