Translate

неділю, 2 серпня 2015 р.

BreakTheWalls

  Привіт, ґайз! Нарешті я сповнена сил і головне - в мене купа часу, а це означає, що за цим постом послідують нові і нові, а також багато свіжих каверів відео-мотивацій і ще дещо, що поки що я тримаю в секреті. Хоча знайти фото-спойлер можна у мене в instagram
   Якщо коли-небудь ви задумувалися про те, що вам ніколи не знайти того, хто  може зрозуміти ваші інтереси - я з вами. Я кружляла цією кільцевою дорогою, поки не зрозуміла, що справа в мені і треба просто зійти з натоптаної стежки. Хто б і що б не казав, інтернет відкриває не тільки нові можливості, а і прекрасних людей. Саме  так я зустріла прекрасну людину і чудову fashion-blogger Настю Побережну , зустріч з якою принесла мені ще одне знайомство зі стильною Анею Погрібняк . Ну хіба це не чудово? Ми обов'язково ще не раз зустрінемося, я впевнена. А поки що ось декілька фото мого луку того насиченого дня зустрічей.  За фото дуже вдячна Ані П. та Насті П.:)

Желет - Top Secret
Майка - Second Hand
Брюки - Zara
Сумка - Mango
Кеди - Keds

5 коментарів: